Polki lubią inwestować w siebie i twierdzą, że dobrze zarządzają swoimi finansami. Ponad połowa badanych kobiet woli inwestować w rozwój osobisty niż w dobra materialne, 84% uważa, że potrafi zarządzać swoimi finansami, a prawie 80% czuje się bezpiecznie wtedy, kiedy kontroluje wydatki. W związku z Dniem Kobiet wszystkie Polki, które chcą rozwijać swoją przedsiębiorczość i marzą o założeniu własnej firmy, mogą skorzystać z bezpłatnego szkolenia na temat biznesplanu.
- Polki są coraz bardziej niezależne, coraz lepiej zarządzają swoimi finansami, wciąż jednak często przyznają, że brakuje im wiedzy, aby poczuć się pewnie w świecie finansów i biznesu- mówi dr Ewa Lisowska, ekspertka kampanii Kobieta w świecie finansów.Kampania edukacyjna Kobieta w świecie finansów powstała właśnie po to, żeby pomóc kobietom w rozwoju przedsiębiorczości. Na stronie akcji znajduje się wiele porad i praktycznych narzędzi oraz darmowe szkolenia internetowe na temat zakładania i źródeł finansowania działalności gospodarczej, a także podstawowych produktów bankowych. Strona zawiera również przydatne testy, które umożliwiają określenie stopnia własnej przedsiębiorczości czy poziomu wiedzy o finansach. - Teraz, z okazji Dnia Kobiet, wszystkim paniom, które marzą o własnej firmie, udostępniliśmy szkolenie na temat pierwszego kroku do własnego biznesu, czyli tego, jak przygotować biznesplan - mówi organizatorka kampanii Marta Surowiec z Banku BPH. Kampania Kobieta w świecie finansów jest prowadzona przez Bank BPH we współpracy z Fundacją Centrum Promocji Kobiet.
* Badania zostały przeprowadzone na zlecenie GE Money Banku (obecnie Bank BPH) przez GfK Polonia. Badanie jakościowe przeprowadzono w styczniu 2008 roku, a badanie ilościowe w marcu 2008 roku (na próbie 500 Polek w wieku 19 - 55 lat, które mają dzieci do lat osiemnastu, ze szczególnym uwzględnieniem kobiet samodzielnie wychowujących dzieci).
Szkolenie jest dostępne na stronie kampanii edukacyjnej Kobieta w świecie finansów -
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »