Wydział Psychologii UW oraz Agencja reklamowa Publicis organizują nowy kierunek studiów podyplomowych – Psychologia reklamy. Jest on skierowany głównie do osób, które w ciągu kilku ostatnich lat ukończyły studia i chcą rozwijać swoje umiejętności związane z pracą w branży reklamowej, ale także dla osób pracujących w agencjach public relations, działach marketingu małych i dużych firm, agencjach badawczych i domach mediowych.
Zajęcia na nowym kierunku ruszają 30 września br. i będą trwać dwa semestry. Są zgrupowane w czterech grupach tematycznych: wprowadzenie do psychologii reklamy, strategia i badania reklamy, kreacja oraz obsługa klientów agencji. Studia te mają być połączeniem ogólnych wiadomości na temat pracy w reklamie z praktycznym treningiem umiejętności przydatnych osobom pracującym w branży reklamowej. W trakcie zajęć studenci będą mogli z bliska przyjrzeć się pracy copywriterów czy art. directorów.