kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

"Psychologia reklamy" - nowy kierunek na UW
2006/8/18 10:40:00

Wydział Psychologii UW oraz Agencja reklamowa Publicis organizują nowy kierunek studiów podyplomowych – Psychologia reklamy. Jest on skierowany głównie do osób, które w ciągu kilku ostatnich lat ukończyły studia i chcą rozwijać swoje umiejętności związane z pracą w branży reklamowej, ale także dla osób pracujących w agencjach public relations, działach marketingu małych i dużych firm, agencjach badawczych i domach mediowych.

Zajęcia na nowym kierunku ruszają 30 września br. i będą trwać dwa semestry. Są zgrupowane w czterech grupach tematycznych: wprowadzenie do psychologii reklamy, strategia i badania reklamy, kreacja oraz obsługa klientów agencji. Studia te mają być połączeniem ogólnych wiadomości na temat pracy w reklamie z praktycznym treningiem umiejętności przydatnych osobom pracującym w branży reklamowej. W trakcie zajęć studenci będą mogli z bliska przyjrzeć się pracy copywriterów czy art. directorów.

Szczegółowe informacje na stronie



Oprac: Adrianna Buniewicz

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: dokształcanie, psycholigia reklamy, studia


 


 


 
Przepis dnia: Pavlova biała z kiwi

Uzależnia i powoduje, że ci którzy szukali dotąd zastosowania dla "nadmiarowych" białek, mają problem co zrobić z żółtkami.»